Udfordring: Med en placering midt i rummet var der behov for at skabe plads til gode udstillingsområder for firmaets møbeldesigns, og samtidig give mulighed for et nødvendigt “maskinrum” for standens personale.

Løsning: Ved at bygge et 25 m2 stort “isbjerg” midt i rummet, omgivet af et niveaudelt scenegulv med plads til hver enkelt design for sig, blev det nemt for HOWEs personale at veksle mellem det private og det offentlige rum. Samtidig fungerede den hvide monolit som en stærk “ eye-catcher ” og brandfortæller for HOWE.

Kunden siger: HOWE blev matchet med virksomhedsscenograf Karen Noeberg, som designede og udviklede et helt unikt messekoncept til ORGATEC 2010, der trak på virkemidler fra teatrets verden. HOWE fik en messestand, der virkelig brød med vanetænkningen og formidlede virksomhedens forretningsstrategi på en involverende og inspirerende måde. Samarbejdet har bidraget til ændring af HOWEs mindset og opfattelse af måden at anskue en messestand på.